2010年8月8日 星期日

減壓戰利品--Chloe 太陽鏡

黎緊個幾兩月差不多,大部份時間都會長駐銅鑼灣,上星期開始返左四日。都話返銅鑼灣累事,困在觀塘的我年幾兩年,好似放監咁,樣樣都想買,真係有排敗(家)!!

個PROJECT分四個階段,上星期要完成第二PART,要取USER的SIGNOFF,系統team那邊又慢,本來說上上星期尾交report給我對,最後遲了數日才給我(有些人真係好唔合作架!),很急呀!佢遲左但我要CaTCH up番 D時間,D野錯左即刻要佢地regen番,所以上星期好似打仗咁。。。

減壓方法,一係就按摩(但無時間),另一樣係敗家喇!!後者所需時間不多,食晏時間或放工經過逛逛就可以!!

經過"連根拔",正值FINAL SALE,本來是去看Chantecaille碎粉的,在旁的太陽眼鏡減價便看看,試戴了幾副,發現這副也不錯!很心動,放低冷靜一下先,過去看鞋,也看中兩對,但。。。無我的碼子了,豈有此理!!打俾菠蘿油,問佢買唔買太陽眼鏡好,魔鬼化身的佢當然說好啦,而我又無太陽眼鏡,要買番副"看門口"=>(這是她敗家時常說的)!!最後當然有敗到。

沒有留言: