2010年5月2日 星期日

旅行的戰利品

這次首爾之旅,買得最多既當然是護膚品;在沒有預計的情況下,買了很多Hanskin當手信!適逢減價,很抵很抵很抵很抵!!再多也不及大N多,她要買埋阿媽家姐阿嫂姨甥女嗰份,好到不得了!

最無辜的都係我,幫馬姐買雪花秀,抵受不住誘惑(又係一個字,抵囉!),幫幫下人買自己忍不住也買埋一份,其實我幾年前也用過雪花秀,不過嫌煩要搽太多步驟,所以就無繼續用;下圖有一半是我的,總之大出血耶,半年或一年內都不用會買護膚品啦,我話既!

另外,蘇老闆買了珍雪系列,她問我有舍分別,我話係尊貴版囉,尊貴到連千億新抱都用咁;佢也買了珍雪精華來用,附送同系列其他的產品試用裝!

我就買了卸妝油,潔面泡,潤燥精華,滋陰水,水生面霜,Overnight mask,BB CREAM,White ginseng lightening gel,潤唇膏!

遲些才介紹好用的東東!



Skin food那兩花瓶mask是補貨的;其餘的大多是送禮用!還有一堆paper mask同yogurt mask,不過忘了影相了!


很多的sample!!比香港闊綽很多!

12 則留言:

肥痺DIDI 提到...

我上次去也買了好多好多

Unknown 提到...

嘩!嘩!嘩!
真係好多喎,
要用好耐先用得完呀

果醬小姐 提到...

嘩....收獲真係好豐富喎...^^

daidai 提到...

好強勁呀~~~~~~~~~
我又要去韓國~!~!

Embrace Dreams 提到...

我 home 都有 set 雪花秀 travel set,
未用呀 ~
成日都想等到 冬天好乾燥既時候用,
因為聽人講都好潤下.

vava 提到...

DIDI,很難忍得住ga!!

vava 提到...

chole, 希望可以捱到年尾!我講我既敗家購物慾!! :p

vava 提到...

jam,已經好忍手ga la...

vava 提到...

daidai,去啦!!都幾好玩!

vava 提到...

ed ma,成條基礎line可以依家用,只要唔好搽人蔘面霜轉其他就不會太lup!

Unknown 提到...

果然买了好多护肤品啊!
不过无所谓啦,只要是用得着的东西,又不是很贵的话,都是值得的!呵呵~ 女人最重要就是照顾这张脸哦~

reddy 提到...

HI
換左係我 會超級忍唔到手 呵呵!