2010年5月3日 星期一

Sulwhasoo - white ginseng lightening gel

這支雪花秀White ginseng whitening gel是我近期至愛,喜歡它的粒子夠細滑,在臉頰上打圈磨也不會有痛的感覺,很溫和且不刺激的便能把臉上的死皮角質推走;最重要是能補充埋水份,用完肌膚不會乾燥,不用再敷水份面膜,是懶人之選!推!係韓國買只需三百頭,香港行貨價是HK$480,七折有多呀!快將完時,希望有朋友到韓國旅行啦!


來自官方網頁的介紹:
蘊含細滑的白參粉末,能令肌膚剔透亮白的韓方草本磨砂啫喱。

-白參中有豐富的皂角苷成分,能促進肌膚循環,長效補濕的蜂蜜和裂褶菌精華,則能夠提升肌膚水分,煥發水漾光澤。
- 啫喱質感可迅速於肌膚推開,配合有助清除角質的白參粉末,顯著提升肌膚健康活力。

9 則留言:

Embrace Dreams 提到...

"快將完時"?????
你唔係0岩0岩先至從korea買返來的嗎 ?
咁快用完 ??

果醬小姐 提到...

嘩......用呀咁快一定是好東東....
不過香港買真係貴左少少,
等我睇下邊個去korea先.....^^

daidai 提到...

的確吸引,之前見過人寫試用已經被深深吸引,但你去korea冇買多幾支咩?

vava 提到...

無咁快用完,我意思係,若就快用完既時候,希望到時有人可幫我買咋! hehe

vava 提到...

daidai,買左一支咋,未用過唔敢入太多貨住!

Unknown 提到...

好像很不错的样子,是磨沙功能的吗?
朋友刚从韩国来,又回去了,不然就能让他带一支给我试试看!

Frozen Angel 提到...

这里不知道有没有

vava 提到...

Booboo,對,有磨沙功能的,也可美白!

vava 提到...

angel,不知道,你要去dept store看看!