2009年5月3日 星期日

夏天。。。減肥去!!

去完旅行無乜肥到,反之呢個星期漲左,又要開始節食行動,減肥是女人的終生職業是無錯!真羨慕那些食極都唔肥既人!太不公平啦!

夏天將至,收到不少美容公司/網站寄來的宣傳電郵,大多是減肥的產品,當然試盡不少減肥產品的我現已有足夠的抗體,不會隨便動心;尤其是外塗的產品,不是說沒有用,只是說到恆心呢方面,我就真係無乜,你叫我早晚搽三幾個月,而效果要用顯微鏡才能睇到,我情願每日瞓多十分鐘。所以我認為那些外塗的修身產品,是俾那些已經好標準而又喊肥的人用,或是給剛剛成功減肥而要去紋做firming的人用!

收到這張宣傳郵件,Clarins的修身gel,老實說,如果搽完寫包單個body會變成咁,莫講話搽三個月,你叫我成支隊晒我都義無反顧呀!

沒有留言: