2009年5月5日 星期二

"奇"遇

放工時,在公司樓下有個男人向我的方向走過來,操普通話的,像是向我問路。好心停下看看什麼事;佢第一句問我懂普通話嗎,我就說還可以,之後佢一輪嘴係度講。。。我收到的是:他朋友本來約了他吃飯,後來爽約了,他不知去那裡。。。聽到這裡已覺不對勁說了句’痴乜線’便立即鬆人,最後聽到那句是不知佢請我食飯還是叫我請佢食。。。頂!今日已經有點唔舒服啦,不在狀態,諗住幫下人咋,點知遇到個傻既!

之後搭巴士,坐隔鄰的年輕女子一邊聽歌,一!邊!唱!歌!佢當左自己係謝安琪囉!xyzYxsfdfde!!!!我便用我雙怒火眼睛瞄了她一眼,她也識趣地收了口。。十分鐘咁多啦!之後又再唱過,有啲唔舒服加上之前個白撞友,火都黎埋啦,忍唔住開口叫佢收聲!唉,我都係想瞓個快覺休息下啫,做乜逼我聽你唱歌喎!

頂!你咁Q鍾意唱歌約班friends去唱K啦!

沒有留言: