2009年6月19日 星期五

做媒

唔知點解,近排突然有些人很主動替我做媒,除了有某某勁硬銷佢個friend外,最攪笑是連賣樓個經紀都問我喜歡什麼類型,說想介紹佢舅舅給我識!咩事呢吓!!說起上來也覺好笑,年輕也沒有什麼追求者,唔知係咪因為當時身邊有個人;反而近幾年,久不久也有些出現下。。。當然合不合心意又另一樣野啦!但都是嗰句,隨!緣!

吾友馬姐喺呢方面比較aggressive,佢話好又一餐,唔好又一餐,叫我乜都試下,頂!你估試衫試鞋咩!

不過也多謝大家為我的感情事張羅,有好野記住介紹給我!似劉華或吳彥祖既會優先受理(發緊夢)!!

1 則留言:

Unknown 提到...

你个朋友真系好搞笑哦!哈哈~
o野唔可以乱食嘎!