2009年6月9日 星期二

零食新寵-綠茶tohato

同事小S替我買既綠茶tohato,有6包呀!!佢屋企樓下間零食店賣$6.8@,好抵呀,比公司附近間零食店平左$3(我喺百佳見到原味都賣成$13包添!!);好好味,不妨一試!另外小S仲幫我買左2盒奇異果味百力支,好似是$8@,又係平左好多,祖兒話佢喺citysuper見到賣成$20盒,你話啲連鎖超市食水幾深呀!

另外我仲買左綠茶餅,好香脆!


有同事去完英國買了一堆古古力返來,我當然要抽抽水啦!


同場加映既係,今日食晏時落狗屎(英語時間:形容落雨落到好似狗屎咁是rain cats and dogs),出去時無下雨,多數人都無帶遮,個個食完晏返來都俾雨淋濕晒,某老細經過我個位時見我影緊相,仲企定定俾我影埋佢個see through look!wow, so sexy =_=” 

沒有留言: