2009年2月2日 星期一

新look

有兩樣野應該要做但拖了很久仲未做,呢幾日終於的起心肝做左!yeah!

@換電話
之前部sony個screen俾我跌到神神地;年廿九又無故按不到,仲要一日兩次呀頂!真係忟死人!卒左好耐先至無事;一心去3出部Nokia5800,點知無紅色,唯有等囉,費事買部唔鍾意。。。初三見衛訊有紅色而部sony可以trade到$1000(3trade到$800咋),真係拿拿林換左佢;其實部sony都幾好,如果唔係個screen又神左,我都唔捨得唔要佢!依家用用下,覺得Nokia都唔錯!

@剪頭髮
上次剪頭髮已是上世紀的事(無咁誇,上年五月遮,長頭髮就有呢種好處,唔使修得咁密)。。。本來想新年前剪,但超級多人,其實最主要是我未諗定去那裡剪;一向去開尖沙咀IL Colpo,剪得好好,可以keep好耐而且快(剪得快同唔使等,我最憎那些book左都要等成個鐘,Full咪出聲囉,又唔講,坤左你去先,洗濕你個頭然後叫你坐係度等,on九九坐係度又唔郁得唔知做乜,坐到seafood痛,需知我分分鐘上落幾千萬(咩貨幣呢,吓)架ma!),唯一不好是勁貴,齌剪都$750,做埋highlight(連埋lowlight,加埋base color,3隻色望落去好有層次感,又確係靚啲),但無二千都出唔到門口(會送番個treatment過你);掙扎良久,魔鬼喺耳邊講"一年一次,除開都唔係好貴。。"就係咁,便打去預約,點知full晒!算,唔急,無謂同人迫,等過左年先剪;上回合魔鬼戰勝天使,今次賽果360度逆轉,天使勝出(因買了電話,budget有限),便到家裡附近那間(同尖沙咀嗰間是同一集團,不過是經濟版),呢間平好多,仲要有折,剪髮連Color只需七百多元,ok啦!其實我既要求好簡單,額前啲"蔭"剪短啲,後面的頭髮剪簿些!既然咁簡單,先前又點解要去間咁貴呢?!但又真係有人連咁簡單都剪得不好!

沒有留言: