2009年2月16日 星期一

今日執屋,掉左四袋垃圾,但唔覺吉左好多地方出來,我諗我真係買埋太多東東,尤其是衫!買歸買,唔知點解,著來著去都係嗰幾件,成日都好似唔夠衫著!買來買去啲款同顏色都差唔多(我諗剩係我自己先分每件衫的分別);款多是娃娃的,顏色麻,跟我熟的人都答到,黑白灰永無甩拖,黑更是主打!如果喜歡個款(當然是著得我瘦啦),我是可以一色多件的,但就俾馬姐鬧我痴線...仲有橫間也是我的”賣飛佛”,馬姐話啲肥人硬係要著橫間(又啱喎,我跟菠蘿油都好鐘意著橫間,咁喬既),是想話俾人聽我其實唔係好肥,係因為件衫是橫間,望落去肥咋,自欺欺人喎!事實只係我覺得橫間幾型bor,沒其他原因!佢見親我著橫間,都話我滑嘟嘟扮漢堡神偷!哈哈!

屋企細,只可放個極細的衣櫃,連爛gag哥話佢個衣櫃都大過我(一個不太買衫的男人的衣櫃都大過我,你話死唔死);可想而知我啲衫是點放,像玩層層疊咁,只可摺好疊高佢,取衫著時量不取下層啲衫(驚橦衫山"林"左要再摺過)!

真係要諗下計!

沒有留言: