2009年2月2日 星期一

山頂半日遊

星期日,跟P去了山頂;事前無說定去那裡,我著了高跟鞋加埋個AnimalPrint袋;本來這個裝扮不是問題,但當行行山徑時,越行越不對勁,不是覺得攰,而是發覺不是穿球鞋的行山者全是自由行人士呀頂!!!超級異相,都係折返去番廣場那邊!下次再行過啦!
在山頂廣場去了Spagetti360食tea,食物一般;沒有特別不多提了;事後才發現我家附近也有分店,早知試另一間啦!在OrganicTimes買既薑糖很好食,不是很甜又重薑味,正!

另,在行山徑我遠處看到有一隻大狗,真的很大隻,未企直已經到我膊頭,大隻過諾威拿,但沒諾威拿咁肥,是鬥狗型!我立即躲在P的身後(其實他都驚),真係好嚇人;走近時才發現原來不是一隻,而是兩隻,最重要是兩隻都無用狗帶,雖則牠們好似好聽主人話,跟住主人行無亂走,但我覺得那主人好無公德心,不論牠們有幾聽話,始終是隻動物(仲要咁Q大隻),去到公眾地方煩請用狗帶,你永遠估不到有無突如其來的事trigger到牠們發癲,到時傷及無辜你又過意得去嗎!!那時才知錯,道歉已沒用了!

沒有留言: