2009年12月15日 星期二

新玩物--彩妝+skincare

好友馬姐早前替我以員工價(即半價,一年一度)買回來的彩妝和skincare,今日終於到我手啦!
skincare方面有--

fresh : black tea instant perfecting mask & 皇牌soy face cleanser. Soy face cleanser之前已用過一支,不錯!
natura bisse : oxygen finishing mask。也有用過其oxygen cream。今次半價試埋過mask先!


nars : 皇牌aqua gel hydrator + cleansing oil。aqua gel hydrator其實好想試好耐,但以base來說價錢真的有點貴,雖然可作sleeping mask用,都係貴!(何時我變得咁慳家呢?!)


彩妝方面就全nars的--好喜歡nars的包裝,黑底白字,簡單得來夠晒型!


duo concealer + duo eye shadow (cleo)


blush --左: angelika , 右是luster


最後既就是
2支nail polish--淺色嗰支是orgasm,深色是特別版tokaido
1 支lipgloss -- 又係orgasm,冇計,signature product ma
原色是淡粉紅,唔知點解影出來變了帶橙色


這幾個品牌屬於中上價錢,現在可以半價購入,覺得好抵!!好抵!!平時唔係太捨得買!

6 則留言:

果醬小姐 提到...

nars的東東好用嗎??
我成日都好想買......^^

Frozen Angel 提到...

哇!哇!哇!
圣诞节彩妆很吸引~

Re:歡樂滿becca 提到...

嘩嘩嘩, 半價真係勁抵呀!!nars d野真係好好用, 我最鐘意佢d lip products 同es!!!!

vava 提到...

果醬,未用過,遲d話俾你知!

vava 提到...

Angel,是呀!唔知聖誕節有冇機會用!

vava 提到...

becca,係呀,一年一次,機會難逢!