2009年12月7日 星期一

是日-宜大掃除

昨日好乖冇出街,留喺屋企清潔--洗碗,拖地,抹地,抹窗,洗廁所,當然剩是我管轄那層,若要我做晒成間屋,殺左我罷了!

唔知點解,洗親碗,洗洗下永遠有多幾隻。今日又係,明明洗五隻碗,一個煲,突然會多4,5隻碗碟再加2隻鑊放過來(註:間屋得4個人咋)!!洗碗碟我無所謂,最憎洗D油林林既鑊,洗極都好似唔乾淨咁!

點解又拖地,又抹地?因為用完地拖拖地後,硬是覺得唔係咁乾淨,最後都係用回最原始阿信式方法抹地,咁就PASS啦!

不愛帶手套做家務的我,做完家務後雙手勁皺,乾到有D敏感!諗住用個hand sugar scrub做個Hand treatment,點知乸到我死,即刻紅晒!立即搽番body butter,希望聽日有冇事!

6 則留言:

果醬小姐 提到...

做家務的乖豬,果醬讚你乖,
希望你的手好快冇事...^^

Unknown 提到...

我而家只係會清潔屋企,
因為我已經好耐無煮食,
超過兩年, 連即食麵都無煮,
超懶!
係唔係好得人驚呀!

vava 提到...

果醬,抱抱!今天好了點!

Unknown 提到...

要勤力啊!
点解用o左handcream回o甘?希望你的手已经没事啦!

vava 提到...

Chole,我以前一個人住時都係咁懶ga!

vava 提到...

boobo,現在好了點,冇咁鞋!