2009年10月10日 星期六

Agnes b - Animal by Nathalie Giles collection

喺雜誌見到Agnes b呢幾款新飾物,好!好!好!好!好!靚,和有生氣,尤其是那隻青蛙戒指(我是一隻蛙來的),又紅又綠,搶到爆,不過要成二千元,好貴呀!唔知實物又靚唔靚呢?!生日過左,無藉口買野送俾自己添,點算!!

右下既飛虫吊墜也不錯,如果有埋Ladybug就好啦!

最上:紅色閃石蛇頭手厄;中間:綠色閃石青蛙頭戒指
左下:藍色閃石斑點馬;右下:飛虫吊墜銀頸鏈

圖片來源:me!<幅圖好細,放大唔到,張就下啦!>

3 則留言:

Unknown 提到...

好的色,好靓哦~

vava 提到...

boobo,我去看過,實物也不錯!心動ing..

aiya,boobo,我留不到言給你呀!驗證的地方打不到字!何解?

Unknown 提到...

我都唔知点解哦!
今日都有朋友仔投诉话留唔到言,等我去睇睇个setting什么问题先。