2009年10月14日 星期三

舊照

收拾東西時,翻看舊照,發現了這張數年前在布吉旅遊時影的背心照,嘩!嘩!嘩!嘩!不得了!那時的體重應該是。。。。
Well,對纖瘦的你們,著吊帶背心是等閒事,當然沒舍特別啦,對於我來說,直至現在為止沒有多少次,因為確實肥胖,為大家的眼睛著想,近年已沒機會著,衫身和衫袖有咁長得咁長,遮遮掩掩麻!

好!決心減肥,以這為目標,奸巴爹!!!

4 則留言:

Unknown 提到...

支持你!加油!
我依家都唔敢睇翻D旧相,因为身形实在走样得太犀利啦!5555~

Unknown 提到...

所以好羨慕食極唔肥的人,
好像E.D.mama,
我每食多少少,
之後個幾日就要唔食lunch減返,
好慘o架

vava 提到...

Boobo,係!我會努力!thanks!

vava 提到...

chole,我都好羨慕ED ma,生左兩個細路都咁瘦!
你都唔肥,好適中wor.