2009年10月12日 星期一

十月九日壽星--生日快樂!

十月九日是有兩位友人生日,一個是同事小S,另一個是爛gag哥。 喺apm有懷舊擺檔,買了這個懷舊棉花糖送給同事小S!

製作過程:



完成!!



到正日,喺Italian Tomatoe買了榛子朱古力蛋糕同佢慶祝!壽星女很喜歡,我就覺得面個cream太林身。




而爛gag哥呢,佢揀左黃大仙詠藜園!



左:冷盤-醉豬手,五香豆腐,海哲頭
右:小籠包,雖然皮厚,但味道也不錯



擔擔面-左面既四川麻辣太油,右面既傳統就ok,因我不大喜歡麻醬,只吃了一啖!


醉雞-因無雞胸,所以無食!
其實食既時候肚痛,都無乜心機食。總括來說,食物一般,侍應們年紀雖大,十分殷勤,服務一流。

13 則留言:

reddy 提到...

能相聚 是一件快事 

Frozen Angel 提到...

蛋糕看起来很滑~

宅女阿reen 提到...

傳統旦旦面看起来很好吃~~

Unknown 提到...

黃大仙詠藜園同黃埔是不是同一個老闆?

Embrace Dreams 提到...

WO....
Italian Tomatoe 的 cake ,
出名膩的.....

Embrace Dreams 提到...

vava,

你喜歡什麼colour 呀 ?
另外,有冇話喜歡什麼 公仔 or pattern 的 ??

Unknown 提到...

果然够怀旧!已经N年没有见过棉花糖啦!

vava 提到...

reddy,是呀,各有各忙,很難得才聚一次!

vava 提到...

Frozen Angel,很滑但很漏!因太'林',一pat pat咁..

vava 提到...

reen,我不太喜歡吃花生醬,但友人話太'傑'.

vava 提到...

chole,唔知呀,我估是!

vava 提到...

ED mama,贊成!

accessories方面,我喜歡鮮紅,深紫...
衫就著來著去都是黑白灰:P

公仔就鍾意大口仔同麥嘜.

vava 提到...

Boobo,我都是,所以要買!