2009年10月19日 星期一

ROC Complete Lift - 用後報告



幾個月前,ROC PR好康的托圓圓送給我們試用ROC Complete Lift的系列(相關舊文)!後來因為自己的皮膚出了點狀況,便沒有試用,到早前因搬屋(唉,5個月搬3次,累死人了)要pack東西時找到它--Lift and Firming Moisturer - night(中間那瓶),剛巧姨姨來食飯,便轉贈了她(圓圓,請不要怪我,我不想浪費)!

前天為老爸慶生,姨姨也來,看見了她的臉部皮膚緊緻了沒有鬆弛,帶點光澤,很容光煥發,問她為什麼(我也不大記得轉贈了她,近來記性不是太好!),她說是拜我那盒cream所賜!
這系列的功能是即時收緊細胞,全面提升輪廓,詳情請移玉步往ROC official website看。姨姨年約50多歲,皺紋,臉部鬆弛的情況當然不能幸免,平時不大著重護理,一瓶cream走天涯嗰隻;用了這cream大約一個月,肌膚明顯有很大的改善,連我也看得出分別!說誇一點真的可以做before/after的主角,好勁呀!

同系那支eye gel,夠爽身不lup,但去眼紋功效就不夠,吾友馬姐也買了(她眼紋比我還深),我倆也覺得不夠潤!

3 則留言:

Embrace Dreams 提到...

2個 面霜我都係未用過呀 ~
支眼霜就開左黎用~
我覺得ok 呀 ~
之前,我眼部生左粒小小油脂粒,
塗左呢支眼霜約 1 week,
竟然離奇消失了呢~

reddy 提到...

認同呀 我之前都係差唔多時間買既 眼霜就一般 但面霜就不錯 加埋支retinol 就更好 不過以我既年紀 可能早左d用 所以一個week 只會用兩次retinol 同埋用親就要成set用 因為retinol 唔可以同含有維他命C既產品一起用 

lovebeauty 提到...

我都有用Roc,不過係防皺那條line,圓圓嗰D仲未開!