2009年10月3日 星期六

大功告成

早前忙著的project,總算叫做大功告成;雖然還有些手尾要跟,但可叫做鬆一口氣.
這個project難度不算高,煩就煩在要同時跟3個不同地方的單位合作-上海,深圳和英國,去支援上海新建的業務;幸得深圳用戶的幫忙,助我解決很多疑問,也肯在限期前簽收;還有少許問題存在,雖然我會在10月便抽走做另一個project,但我會暗地裡協助解決以答謝他們!

基本上成個project team既都不是賤人,做得也開心,除了剛開始時,後期既都由我control,我既PM給我很大的自由度和support!有時真係會做到腎上腺素激增,但大多時間都樂在其中.
當中發現有些人不知自己要做什麼,但你叫佢做時佢就會好helpful,有些人做做下會迷路(我開始時都有迷路過),要你帶番佢入局!或有些人做做下會失左蹤,隔左一陣又蒲番出來,要佢confirm時唔見左人,到你出左份文件佢就走出來左彈右問,要佢答B佢就問A,仲要是問啲無關痛癢的問題,你話係咪痴線呀!頂,唔反擊就係假!

有啲野你答左知既就係你,扮傻唔出聲就是上策,問題是你做唔做得到,我就唔得囉,咪揹多樣野上身,好彩不太難啃,叫你做野的人也客氣!

仲有英國南部人講啲英文好難聽,口音很重,加上經過電話的過濾,收到既得三四成;有位仁兄仲好笑,開開下會走左去,佢話橫豎都聽不明,做其他野好過!

沒有留言: