2010年7月21日 星期三

通淋巴

菠蘿油上星期啱啱做完通淋巴,佢話痛到要咬拖鞋喎(佢一向都怕痛,再加十級誇張),但做完大脾中間條隙出反番黎!講到咁勁,我都唔執輸,昨日都去做番次,好耐無做過,真是好痛呀,不過又無佢咁誇張!而大脾條隙又真是出番黎喎,今日都仲KEEP到!

星期日開始減少食量,希望瘦番啲啦!我易肥難瘦,近排又零運動,羽毛球又無得打,游水又怕皮膚痕,行山又熱。。。。(千萬個藉口,哈哈!!)

聽到嗰啲話唔食一晚飯就即刻瘦晒的說話,我真是想打人呀!!!

6 則留言:

果醬小姐 提到...

我都係呀,易肥難瘦,
呢排肥左好多....
我都係游水會皮膚痕....
點解架.....><

btw...
下次你打果d人,麻煩幫我打多兩下...
入我數...呵呵...^^

Embrace Dreams 提到...

哈哈~
有冇試過唔食 澱粉質的食物 ?
會瘦得快 +明顯的~

肥痺DIDI 提到...

我都好想通呀

ok冇呀

vava 提到...

果醬,我自從年頭起完濕疹D皮膚就好煩.還好是身體,塊面冇事,TOUCHWOOD!!

vava 提到...

ED mama,很久前試過,不過好難戒!我依家晚上也少吃飯.

vava 提到...

DIDI,你唔使啦,你好瘦呀!!羨慕ing!!