2010年7月6日 星期二

Starbucks frappucinno w/coffee jelly

同事羅茲威爾上年極力推薦的Starbucks這款coffee jelly飲品。上年錯過左,今年再推出;其實咖啡我只喜歡喝熱的,但見羅茲威爾極力推介,上星期去Starbucks hea左陣,便趁機試下。

嗰日好放肆,無叫走cream,只叫少cream,你睇下上面pat cream,好味到呢,又肥到呢。。。(放肆一日咁多啦!)。整體來說,杯咖啡就嫌佢太甜了。

提開羅茲威爾,佢近排個腩好似細左,可能就快可以搣甩羅茲威爾個名!

5 則留言:

Embrace Dreams 提到...

我都有留意到,
每次聚會,
飲品你都會點一杯熱咖啡.
我每朝都會例行公事一杯熱咖啡的.

果醬小姐 提到...

哈哈.......
笑死我喇.......
改人地叫羅茲威爾.....
好衰呀....><

vava 提到...

E.D mama, 原來你跟我也一樣...返公早上冇左呢杯提神啡成日都無精神ga!

vava 提到...

果醬,是呀,我把口都幾衰!hehe

Unknown 提到...

Starbucks我喜欢有一个口味是green tea latte的,没有一般的那么甜,有绿茶的香味,还不错,呵呵。