2010年7月22日 星期四

Facial@Jurlique Wellness Sanctuary Day Spa

早前,姐姐喺Jurlique購物做了member,便送了個90mins天然香薰facial。佢一向都唔做facial既,咁就益左我啦!BOOK左琴日做,放工去了位於銅鑼灣的Jurliqiue Wellness Sanctuary Day Spa那間。

到達後,在sofa坐下填份問卷飲杯茶先,第一次做要了解你的狀況。之後BA妹妹拿住盤香薰油給你選擇待會用那種油做facial,那款油按摩,她會向你解釋和給你聞下每種的氣味,問你要改善什麼問題。


有個好靚既熱帶魚魚缸


揀完後,就入房,BA妹妹說本間房間有不同國家主題,咁我問佢我嗰間是咩THEME,佢話係越南喎,我笑問佢可唔可以轉去日本或者澳洲(我想知澳洲間房係咪用樹熊做WALLPAPER呢?)!佢呆左唔知點答,我即刻打圓場說說說笑啫。依家啲人太緊張,都無幽默感既!最攪鬼是一入到房有個水煲喺地下,我問佢用黎做乜,原來係要換熱水浸毛巾。你覺得有無越南feel呢?

facial全線選用自家品牌,大部份是零售貨品,只有少數是SALON專用。每次抹完面都用浸過香薰油的熱毛巾敷面,好relax!!清潔方面,只會做少量針清,按左兩下面後我已不經意瞓著左;到敷mask時,因為要蒸住敷,但佢架steam機又好鬼噪,一開機就俾佢噪醒左!破壞晒!手勢方面,只可以說那位妹妹還有很多進步空間。

除了做面,還會用它最出名既handcream按手至手肘,和隔住毛巾按腳。

索價$880@(另有120mins的要$11x0),賣點只是全線用自家品牌,我覺得較貴!

2 則留言:

reddy 提到...

咁睇黎都係一般而已 
買產品算了 

vava 提到...

reddy,我都覺得是!^^