2010年7月8日 星期四

Shrek forever after

星期日去金鐘看史力加,90多分鐘,本套片是帶出一個人當穩定下來便開始厭倦其刻板而幸福的生活,又當失去後才懂珍惜。。。老掉牙的題材,套用在卡通片史力加身上又好似唔係好老土喎。

印象中,第一套入戲院看的3D戲好似是2,3年前既<地心探險記>,那時某人話要帶我去見識下睇3D戲,我就話有幾勁呢,要成$120一張票,雖然不用我俾錢,但有點肉赤,不過看後又真是值回票價!現在什麼戲也3D,食住3D條水就已經大把捧客,大家也不介意付多點錢去看;現在看得多了,也看慣了,又覺得不是那麼特別,若不是同看的人要求,我會選擇看普通版,除非套戲的3D技術好勁啦。

老實說,今次史力加既3D效果我就覺得是麻麻,可以說是可有可無!另外,今次喺金鐘AMC看,連3D眼鏡也送埋,唔知其他戲院有無送呢?

P.S.在訂戲票時,發現早場平成半,慳家va又上身,立即打去問蘇老闆十一點去到有無問題,點知已經FULL HOUSE!

2 則留言:

果醬小姐 提到...

我都睇左喇....^^

Embrace Dreams 提到...

我打算同2隻馬騮去睇 Troy story 3,
都係諗住睇早場呢~~
唔知早場會唔會好多人呢 ?