2009年3月2日 星期一

輕鬆時間

笑話一則
今天我的吞卜老闆在四時半左右跟我說他要出去看他的辦公室椅,之後會work at home。。。擺明又吞卜啦!咁都得!之後我跟鄰座的祖兒說我走先,要返屋企呵屎。。。祖兒便說佢都要走,要返屋企抓腳!我倆當然是說笑啦!

笑話二則
看見吾友菠蘿油MSN的名字後加了"Owen"一名,發生咩事,莫非識左過鬼佬跟夫姓,但無奶油我收唔到風架,立即八卦問原因,原來星期五他們一班朋友飲飽食醉後,個個返到屋企呵到七彩,好彩嗰晚我有約無去到咋!Owen=呵到暈!!笑到我肚痛!
 
笑話三則
話說有日約左爛Gag哥,馬姐及肥仔食飯,商討著去那裡食;馬姐及肥仔唔肯去沙田(其實是馬姐自己唔肯去,又拉埋肥仔落水囉),爛Gag哥又唔肯去港島,嫌遠喎!之後決定去鹿鳴春,但要等到八點半(都未必有位),好似晏左啲;爛Gag哥又話想食日本野,咁我俾左銅鑼灣榮川同尖咀PizzaExpress佢擇,拋番個波俾佢老哥;最後佢擇左榮川,馬姐寸佢,乜唔遠咩,佢話今次唔遠,好"硬"喎!(遠=軟),爛Gag哥,真係超爛!

沒有留言: