2009年3月16日 星期一

回家吃飯

以前回父母家吃飯,菜(多是西蘭花或芥蘭,我指定的)及湯是膽,腳就由媽媽發版;但近排發現多了兩碟膽,就是鹹魚和燒肉。我估是因為他們知我鍾意食,只要有一次見你食很多,他們就認定你很鍾意食,之後便會encore!是的,那次我因為一碟鹹魚而吃了一碗飯(平時我不吃飯),因為很久沒有食過鹹魚。而燒肉我都鍾意食,但唔使次次食囉!
有日我終於忍不住叫媽媽下次唔好再蒸鹹魚了同買燒肉,她問我為什麼,我話有鹹魚我會食很多飯,好肥架,同埋要同老爸爭食肥肉(因為佢糖尿指數高,我唔想佢食咁肥),佢話食少少飯有幾肥呀,有飯暖下個胃都唔知幾好呀!盒燒肉呢,佢話唔關佢事,係老爸買的!
okok,我諗下次回家吃飯都仍然會見到呢兩碟餸了!

沒有留言: