2009年3月15日 星期日

四月復活節澳洲之旅

星期四下午,姐姐告知四月復活節澳洲悉尼之旅決定去馬,機票酒店行程都已安排好!問我意下如何(我之前咪同你講左囉,只是大小姐你當時心情不佳聽不入耳咋),半包宴(食宿)offer下問誰能抵擋,今次又要大破慳囊!善長二號-媽媽首肯贊助機票,我開心到呢(其實我知最後會自己俾番,但有佢實卜都已經很開心)!立即action!
我在一日內極速辦妥訂機票及簽証的事宜,唯獨發現媽媽的護照五月到期,出境有問題,便立即為她辦理續証,三月底可以領取!取新証後再為她做簽証,有點風險但問題應該不大!!
由上年八月至四月,去了三次旅行(有兩次是long haul添),無錯是有點嘥錢,只是想趁媽媽還行動自如帶她多些去外旅玩!

噢!我諗出發前應該睇定套"奧大利亞"先!(其實關咩事呢?!)

沒有留言: