2009年3月26日 星期四

輕鬆時間(二)

一則
話說上上星期帶兒甥阿B去三色台參觀,在友人替我影獨照時,突然發現阿B在我不遠處伏在地上,問他做什麼,他說要扮我的影喎!真係估佢唔到!既然是這樣,我便由他了,待我影完相才叫他站起來;小朋友有時就是那麼可愛的!

二則
另,去三色台前早上去了祭祖,時間很趕,沒時間吃午餐,便著阿B在美心買個麵包吃,我自己心想他是會買個腸仔包之類的包,估不到他擇了一"盒"卷旦旦糕;我跟他說我不吃,他說他食得晒,隨他喜歡,但我估佢多數吃不晒的。。。一出門口他便吃,一路行一路食,一食便吃掉三片!勁!我諗佢真係好餓囉!另外三片,大約在個半鐘後,佢就喺三色台文初街個經典教堂門前梯級消滅埋!同個景唔係好夾喎!
替阿B從背包拿水時才發現原來佢孭住3支超過500ml的水(包內還有他的寶貝玩具,我的NDS),一支是我,兩支係佢,但我知道後也沒有取回自己那支,細路仔拿下重野當訓練啦,哈哈,我究竟係咪人地阿姨黎架!

三則
有次我老細佢行過來問我做緊乜,我話整緊個table(excel嗰隻)。。。之後佢問我"where are the four legs?"。。。我立即滴汗!!

四則
今日開team meeting,老細喜歡說日話(佢係個老外),說了幾句後,我便叫佢學廣東話;我教佢講早晨,之後佢發現原來廣東話既good morning是"早晨"。佢話成日聽到有人對佢講"早晨",佢話以為好似日文咁,叫人時喺個名後加個"san",即是"Amy san","Peter san"之類。。。佢就諗幾時自己改左個名叫阿"joe","joe-san"喎!我即時問佢"is it a joke?",之後我自己坐喺度狂笑,完全無理佢既反應!!!

沒有留言: