2009年3月18日 星期三

交收

@上次清倉拍賣的貨品,今日成功做了第一單的交收!!約了五點半喺觀塘等,她還問我可否早點同喺九龍灣或牛頭角,我話早點可以但一定要在觀塘(我蛇出去,交收完仲要返公司做野).
我比約定時間早了一點到達(是我太緊張嗎?!),等左一陣那位買家便到,我仲俾個驚喜佢,送左兩片面膜俾佢!計計下,賺左十蚊添(因為是特價時買架),最開心是可以清貨呀!

@其實呢次係第二交收,上次在年半前,那次是賣書;我不儲那系列的書,看了便算,所以知道吾友買了,連膠套也不除便放上網賣;那次約了七八次才約到,仲要最後佢來我公司樓下取,換是我的話,真係啋你都傻,只是平左十元八塊搞到咁鬼煩(所以今日的交收過程是快靚正)!但原來又真係有啲咁既人喎!

@之前咪話支Chanel落眼液賣左,頂,點知個PK close左個bid後無左影,嬲到我呢!咀咒左佢幾日以洩我心頭之忿!

沒有留言: