2008年10月14日 星期二

險!

早前經大學舊生優惠訂了部Fujitsu的laptop,等左差不多一個月,昨日終於有得攞!抱著興奮的心情今晚同P先生一齊去攞,點知佢話攞完我都唔可以帶它返屋企住,因為佢要拎番返屋企tune下及檢查清楚;嘩點得呀!我抗議但又想佢幫我檢查清楚,最後便決定攞完後去佢屋企一齊整! 攞完後搭巴士去佢屋企,成九點啦點解仲咁塞車呢?!P先生便用部電話上網看即時新聞睇下發生咩事(科技何其先進!),原來是的士業界不滿新的加價方案而進行慢駛示威!頂!係條告士打道塞左成半鐘有多,到轉入軒尼詩道以為可以避開塞車,點知轉彎後喺紅綠燈口等緊而我們仲掛住研究緊部電腦之際,突然間”bomb”左一聲,有架私家車撞左埋黎!仲要係喺我個位的隔離,好彩是部私家車,剩係撞左落去巴士個車身到,若果是架車大啲,我諗我已經係醫院瞓緊,無撞親都俾隻窗的玻璃碎片界親!唔知是好彩定唔好彩!當時都仲未識驚,仲走去八卦睇下撞成點,事後來諗諗下先覺得危險,險過剃頭(其實剃頭有幾險呢?哈!),好彩我倆都無事,算執番一身彩!

八卦時影的撞車照,係馬路度影,其他車如常行駛緊,唔可以行得太出影



沒有留言: