2008年10月8日 星期三

閒逛灣仔

剛過去的星期六,晨七咁早俾P先生嘈醒,九點鐘呀大佬,星期六瞓晏啲得唔得呀?!我都唔明點解佢可以咁早起身,大家差不多時間瞓,佢可以七,八時便起床;不過,佢是一頭豬來的,上左床不消五分鐘(其實應該是三分鐘)便可以倒頭大睡,瞓到古古聲!!唔係豬係乜?!不過見佢好有誠意地煮埋早餐,沖埋咖啡,又怎可以還賴床,九秒九拖着還在睡眠狀態的身軀起床!吃着他為我準備的早餐是多麼的幸福! 吃罷早餐後,白忙了一會又到下晝,去了灣電買電腦用品,因我早前買了部新notebook,要買一個新滑鼠及router,P先生早已替我篩選了一款像他用緊那款,輕巧多功能(唔明點解要多功能?)而價錢合理的滑鼠,不過是平價版(他用緊那款要五百多元,超貴!),但可惜搵了很多間也買不到,於是便離開去食晏!本來想去華南食碗粉,但無開;我便提議去新開的Pawn看看,嘩勁貴,二三百多元一個lunch set,再看隔壁的祗月,也不遑多樣!
最後去左船街一間歐陸式的小店la bons cafe!我點了蜆肉意粉,P先生點了魚;個意粉硬了些及不夠入味,P先生碟魚就不錯!







食完主菜後,見佢地推介心太軟,便試試看,食心太軟又點少得雪糕呢,便問侍應姐姐Vanilla雪糕是否homemade,佢話係便加了一球;心太軟就不過不失,但雪糕就不是homemade啦!失望!


食完飯,P先生心心不忿,要再去298商場看看有沒有那隻滑鼠,最後都係無,白行一趟!唯一的得著是見到馬德鐘及他的兒子;馬德鐘真人好靚仔,有型但無想像般高大!!他的兒子呀,抱歉,沒有留意,因只管看馬德鐘!哈哈!
之後便到大有的Pacific Coffee嘆咖啡,看到一對情侶在街上耍花槍,保守估計耍了最少十五分鐘,當時還下著大雨,女的只管哭和鬧,男的便垂下頭捱鬧,我想可能男的怕給人看到他的樣子才垂下頭但又不敢走吧!之後那女子上了的士,以為完了,不,那女子很快便下了車,再繼續鬧下去!最好笑的是有一男路人甲掛住看他倆耍花槍,過馬路時差點被車撞親!!

沒有留言: