2008年10月27日 星期一

小氣

世事啲野就係咁,你唔講好地地,一講就賴野,好小氣架!

前幾天當好友So給我澳洲手信時(是一支飛滋噴霧),我還懶勁咁跟她說不用了,叫佢俾埋大N, 因為我話會生暗瘡的人是很少生飛滋的;車厘子也認同!
不知是否飛滋們聽到我的呼喚出來跟我Say hello或是它們覺得我太囂張要來懲罰我,三天後我便生了粒飛滋(很久已沒有生過,大大話話都超過半年),頂! 今次真係衰口多!我諗我講完唔記得touchwood。。。

昨天晚上有機會試用了那支噴霧 (好彩無俾到大N),澳洲牌子Natural Life,它旳成份主要是蜂蠟Propolis和蜜糖Manuka UMF10+,我食緊隻蜜糖都係呢款,好似好Natural 咁!功效如何暫時未知,噴後的感覺是有啲乸乸地。。。

沒有留言: