2008年10月30日 星期四

宣傳電話-變靚啲

早前跟車厘子說起成日收到變靚啲的宣傳電話,原來佢都係;不論你拒絕了多少次,電話還是繼續來,多討厭!於是我倆便無聊地想著下次如何應對。。。

我:不如反問佢知唔知我係邊個,我係李嘉欣,你話我仲使唔使變靚啲呀?!下次check清楚先打黎
車厘子:但可能佢會話李嘉欣都係佢個客喎。。。
我:係喎,李嘉欣可能去過佢度整容,諗過另一樣個!
車厘子:我已經好靚,唔使再變靚啲,依家太多狂風浪蝶應接不遐,可唔可以幫我變醜啲。。。我:呢個都唔錯,我又諗到另一個;其實我喺瑪花度做,係你地行家喎,不如大家交換個call list呀,好唔好?


我倆想著對方唔知會有咩反應,係電話度狂笑。。。(其實我地自娛居多...)

幾日後,又收到她們的來電,雖然之前想到那麼多的應對,但當日正忙著,沒有時間應酬她們,最後也跟往時一樣,在她們表明身份後便九秒九cut了線!嘥晒!

另有一日,車厘子興高采烈打黎話某大連鎖美容院打電話邀請佢上去做免費facial,以下是她們的對答:-

X小姐:小姐,為慶祝本我地某分店的開幕,依家送你一次免費facial
車厘子:你地開分店關我咩事,而且我都唔做facial ge…
X小姐: 咁仲好啦,可以有機會免費試做,唔使錢又可以睇下啱唔啱你麻
車厘子:咁我肯犧牲左第一次上黎你公司做facial,你地會唔會俾番錢我架?!
X小姐 :er…(立即啞晒,唔知講乜)應該唔會啦! (我覺得佢個心講緊粗口鬧車厘子)
車厘子:既然唔會,咁你地唔好再打黎!(說畢,立即收線,費事俾機會佢還擊,絕呀!)

OK,我明人地都係為兩餐搵生意,但當你正忙著時收到這些窮追不捨的電話,你真係想鬧人架!!

沒有留言: