2008年10月21日 星期二

公司廁所篇

公司的女廁只得一個,是獨立式的,沒有內格。若有人用緊,要不你在門口等(通常都不會),急一點的便用旁邊的殘廁。幸好全間公司只有七個女子,不需等很久!

吸煙篇
已經只得一個廁所,竟然有人還在裡面食煙,頂!你以為你一個人喺裡面食就影響唔到其他嗎?你有無用下你個豬腦諗下,下一個接住入去的人是多麼痛苦(試過隔了十分鐘,仲係"煙"魂不散),困住喺個抽風不大好的小廁所內吸盡你的二手煙,跟走進毒氣房沒大分別,等同自殺!其實大家已經知道是誰幹的好事(連清潔阿姐都知),但監於權力問題唯有啞忍;但最後我跟祖兒都是忍不住決定要跟她說,好有禮貌地叫佢落樓下食,唔好喺廁所食(心想,要食就行遠啲啦,PK),佢阿姐好似有備而戰,夠膽睜大眼講大話,話唔係佢,仲反問我地會唔會係其他層數的人做!頂呀,敢做唔敢認!但無証無據,我咬你食咩,好,你唔認,唯有諗其他方法囉,你估其他層數的人做,我地便建議鎖左個廁所(之前是沒上鎖,任何人也入得去),用的時候便取鎖匙開!現在情況當然好好多啦,毒氣房已消失左!
從此這位小姐連招呼也不跟我們打,就算是我們主動打,換來是一塊時運高睇你唔到的樣子!咁英的行為當然是有代價,部門飯局(若不是全民活動的)也不會預我們了!難道捍衛自己的健康都有錯嗎?


廁紙篇
除了食煙,有另一位同事是不換廁紙的(我們用的是普通像屋企用的那款,不是商場那些有個膠盒蓋著),喜歡用剩最後一格(是皺皺的那一格)留俾下一位,若是她要開卷新的,用後便放回載新廁紙的袋裡,或者乾脆的放在窗台上;真不明白,難道她在家也是這樣子嗎?!唔通你唔識換?唔知庇護工場有無得學呢,有我第一時間幫你報名!


真是一樣米養百萬人,真不明白點解有些人可以咁自私,咁唔considerate!大家都受過教育架!一間公司七個女子裡面有兩個係咁,真係人都癲呀!

沒有留言: