2008年12月22日 星期一

D-mop的SLY羽絨褸

星期六,病住同菠蘿油行街,又跌錢啦!喺D-mop睇中件SLY羽絨褸(moussy姐妹線);一入間鋪搵菠蘿油時,已被這件褸吸引,覺得個款好型,菠蘿油當然慫恿我試上身啦(都唔明點解我買野跌錢佢咁開心,收錢果個又唔係佢),試上後不得了,勁鍾意,平時穿羽絨褸會立即變左米芝蓮,呢件唔會喎,好收身架!但望一望個價錢便卻步,要三思!便着女售貨員幫我keep起俾啲時間我諗下(因剩番一件新);菠蘿油又帶我去睇佢之前睇中件皮褸,試上後又ok喎!價錢不是很貴,$900多元!不過我不大喜歡皮褸陣味,可以留待再平些才入貨。。。還是心思思掛住件羽絨褸!最後坐低飲杯野,諗呀諗。。。我一件羽絨褸都冇,羽絨褸一件可以頂好耐,一件好既羽絨褸差不多呢個價錢,都唔係好貴啫,而且上年又冇買過褸,都唔係好過份啫(ok,永遠給自己十萬個藉口去買野)!加上我的好友永遠都"實扑"我買衫的決定,而女售貨員又好窩心地在差不多收鋪時打俾我,問仲需唔需要幫我keep。。。最後當然。。。(我真想問自己係咪發左,又買野,香港好彩有我咋!!!!)

p.s. 之前仲睇中左個Chole皮袋呀,點算!真係賤物鬥貧va!

沒有留言: