2008年12月13日 星期六

偷懶日

星期二,P說工作令佢mentally sick,要請日假抖抖,咁啱我在他家,便一起偷懶(一日咁多啦)吧!一早起來,盤算著怎樣善用多來的一日假,去看戲嗎,又無乜戲想睇,我提議去的我幫襯開的beauty salon按摩(因我想快點消滅晒我手頭上的course),但fully booked!最後選了在家抖至三時便去了附近的按摩店!選了泰式,那個按摩師好似耕田的,超大力,手勢不錯,想舒活筋骨就啱,若要舒適享受就不能,整個過程我叫了多次細力點,自問是受得力的,但都頂唔住!
是日晚餐,P弄的肉骨茶+馬拉盞撈烏冬。。。買了塊豬骨,加埋前兩日打邊爐剩餘物資-牛肉及白蘿蔔,唔使浪費食物!
P弄的肉骨茶有水準,好食過上次係沙田魚尾獅的肉骨茶!勁呀!

沒有留言: