2008年12月9日 星期二

Wings bar and restaurant

上星期舊公司發生咁大件事,星期五便約了舊公司的同事們(有些已離職)食飯,出來輕鬆下咁啦;波褲提議去Wings bar & restaurant,位於銅鑼灣Sogo對面上樓;反正未去過,試下也無妨!當日才訂位,只剩下VIP房,最低消費$1500,波褲(媽記喺自己個blog度咁叫佢,笑到我肚痛)問我們有無問題,我們七個人(大N,阿米,媽記,莫探長,波褲,口水W),飲埋野都差不多呢個數,照去;食物款式不多,而且食物的大小多是一人前,細得很,味道就ok啦!叫得Bar,個drink menu 有番咁上下長,我們叫了很多cocktail,全部都酒味較淡,易入口,但不太適合嗜酒人士了!
差不多每人都要了一杯Openrice推介的Blueberry Sour,其他的有:-Lychee saketini ,Punky berry,Berry Collins, 紅白酒Sangria各一jar,媽記至愛Margarita,Virgin Daiquri,Mango Mojito,Berryberry smoothies,仲有青島! 

VIP房內的水晶吊燈+銅鑼灣鬧市景


白酒Sangria

Buffalo Wings-不是傳統美式製法,跟Buffalo Wings扯不上任何關係,應該要改名!
Calamari-細細粒,等人齊及佐酒佳品!

Parma ham pizza &Salami pizza-薄薄的,脆卜卜,好難不好食
Mushroom Asparagus Risotto-creamy得來唔膩,但唔似用意大利飯來整,因飯身較細粒!


Baked Oysterx2-$48四隻,質素同價錢成正比,OK啦!

Cod Fish-太細啦,物以罕為貴,只食得一啖,好想食多啖!
(有人分少左一份,攪到阿米冇得食,剩係食魚下面塊薯茸餅!)


白酒蜆肉意粉-除了四大隻蜆外,還有多隻細粒去殼撈在意粉裡面,又係食得一小住,食不到白酒味,但味道也不差!

註:輯相係咪影得好靚呢,攝by波褲

後加兩客燒雞翼給遲來的楊公子!大家嘻嘻哈哈,呻下笑下,由七點半hea到兩點,最後埋單二千五,嘩!我諗剩係飲料已佔三份二(一杯大約五,六十蚊)!是晚莫探長請客,真係多謝晒!
另,Wings bar做緊$188四小時任飲,飲三,四杯cocktail已回本!

沒有留言: