2008年12月31日 星期三

霸王餐?!

搬左去觀塘冇啖好食,隔離熟食中心啲魚旦爆難食,成粒粉團咁,應該叫粉旦囉,咬了一口已經要放棄;連我的至愛杏花樓既鎮江骨菜飯都難食過人,死未!今日仲勁,食霸王餐添!選址是apm既"家傳戶曉",一行四人,有我,祖兒,雪莉及金同事;我們選了四人套餐,只需用$26x,好似好抵食,有兩個冷盤(醉豬手+卥豆腐),四隻小籠飽,赤小豆粉葛湯,唔記得乜乜炒黑豚,類似回鍋肉的東東,煎大蝦拼伊麵,清炒豆苗,仲有甜品!(嘩嘩嘩,依家寫低先發現原來好多野,食晏都食咁多,明白點解減來減去都仲係咁肥!)
言歸正傳,我們12:45點菜,大約13:00頭三樣已到齊兼食埋,等了差不多十分鐘便開始追單,因我們早了出來吃飯,要13:30前離開回公司;追呀追,到13:25才來那碟類似回鍋肉的東東,吃罷我們不等了,便著侍應叫經理來睇下點計數,豈有此理無人理我地;之後金同事帶頭離開,我們便跟上;那時才有人攔住我們;祖兒便跟他們周旋,便著他們扣除未到那些食物埋單,在旁的金同事不憤說為什麼我地要俾錢,是他們做得不好浪費我們的時間還等了那麼久,我跟祖兒都覺得始終我們都食了人家的東西,是要俾錢的;但張單出來竟然貴過個套餐,要$29x!你話係咪黐線!我們當然唔肯俾啦便跟他們理論。。。可能佢地都知過份,最後那個經理才說不用錢了!
最”慶”是在周旋期間,見到有幾碟豆苗出,但都唔係送往我們的檯,好明顯是漏了單,那部長還解說叫套餐是要等耐一點!難道叫套餐唔使俾錢咩?!荒謬!!
後記:我和祖兒笑說我倆終於可洗脫”惡人”呢個名,因發現平時不多作聲的金同事及雪莉才是最惡的!我幾時都話我是最和藹可親架啦!哈哈!

沒有留言: