2010年1月10日 星期日

80分鐘死亡續播 (Rec 2)

急不及待,在正式上畫的第一天(不計優先場)看了REC 2,但大失所望;沒有驚心動魄,驚嚇情節欠奉,唯一好的是節奏明快緊湊,但我睇驚慄片喎!上集我睇到好驚,緊張到要捉住人家的手同會叫架,今集一點驚的感覺都無,那些怪物出場時我仲喺度笑,咁點先,或者我大膽左好多好多囉!

仲有,明明上集講病毒變種,今集居然變左關妖魔鬼怪事,走個神父出來嘗試降魔服妖,有點牽強!由十分期望變失望,結尾的還留下下集伏線,都唔知睇唔睇好,唉!

真是十!級!失!望!!

6 則留言:

Embrace Dreams 提到...

O...原來這套不好看的啦~
上套我都有睇的.

daidai 提到...

你o係度笑.....
我諗我都會.....hahaaaaa

reddy 提到...

笑 比著我實笑唔出 因為一定己閉上眼睛 
哈哈 ! 

vava 提到...

ED MA,若你想看,還是留待DVD,唔好嘥錢

vava 提到...

Daidai,係呀,d怪物完全唔恐怖

vava 提到...

reddy,咁細膽?:p