2010年1月26日 星期二

Starbucks - White chocolate mint mousse cake


前兩日試了這個白古力薄荷mousse cake,好味!!

6 則留言:

Inien 提到...

這個不錯.不好吃,最起碼悅目.薄荷绿很清雅.

果醬小姐 提到...

個樣好靚呀.....

daidai 提到...

青BB,好唔好食架?

Embrace Dreams 提到...

正 wo~
我好 like 薄荷味的 甜品~
特別是 薄荷碎朱古力雪糕,
不過,我 個 fd 話陣味好像薄荷牙膏...
汗....

vava 提到...

Inien,果醬,daidai:呢個我覺得好味ga!!因為我鍾意mousse cake..& 薄荷. hehe

vava 提到...

ED ma,原來你都鍾意薄荷味的東東!我也喜歡飲薄荷茶tim!