2010年1月20日 星期三

Scholl Qtto 夜間纖腿襪 -- 用後報告

大約三個星期前咪話買左Scholl Qtto對夜間纖腿襪既(相關內容),很多朋/網友仔也問我有冇效。

穿了大約一個月,盡量晚晚穿(當然有些時間會忘了);可能我雙小豬腳實在太粗(或者我不是水腫啦)而令到效果不太明顯,瘦腿的效果未見。

唯一最大發現的是愛腳踏高跟鞋的我疲勞的雙腿得以舒緩;早兩日行完山後,雙腳也沒有酸軟!

雖然暫未見效果,既然買了還是會繼續穿,若日後有其他大發現會繼續update!

11 則留言:

果醬小姐 提到...

謝謝分享......

Re:歡樂滿becca 提到...

嗚嗚嗚...我對佢有好大期望....如果真係唔work....好失望呀!!

daidai 提到...

我在屋企樓下manning找不到,仲諗住等佢75折時入貨=_="

Unknown 提到...

我晚上小腿時常抽筋,
唔知有無幫助呢?

Unknown 提到...

我也曾在商场见过这种袜子,不过价钱很高啊!我舍不得买来试穿呢。

vava 提到...

果醬小姐,歡迎光臨!! :p

vava 提到...

becca,你試下law,可能我唔work,你work呢!

vava 提到...

daidai,我家附近的watsons見過,不過無折!

vava 提到...

chole,dunno!點解會晚上時常抽筋ge?

vava 提到...

boobo,你那邊賣幾多錢?

肥痺DIDI 提到...

我都有興趣呀這個