2010年1月6日 星期三

關於個新袋

不少友人問究竟個折後,減積分後,幾多錢呢,二千蚊有找啦!

菠蘿油在個BLOG見到個袋,打來話個袋OK wor,我叫佢買啦,有紅和黑色;佢話佢有很多黑色袋,我咪叫佢買紅色。佢阿姐話佢都無紅色鞋,又無紅色scarf,襯唔到!擺明串我啦!因前一晚我就係著紅鞋加又紅色scarf襯個袋囉,但菠蘿油無份去昨晚個飯局,即係有人報串啦!!!此人是誰?車厘子是也!

車厘子今晚去左買個黑色!!hehehe !! 魔鬼來了!

6 則留言:

daidai 提到...

GOOD WOR~
真係半好多!
唔洗人人都用GUXXI/LB袋,好俗氣!
VAVA你好潮呀!

Unknown 提到...

妳都好魔鬼,
我都心郁郁,
前年X'mas LC on sale,
都買左一個Chloe,
妳個款紅色都好好睇,
一於去睇下先!

reddy 提到...

新年快樂 !

vava 提到...

Daidai,係呀,現在不大愛用印滿名牌logo的袋子!

vava 提到...

chole,我上年XMAS都係LC買左個豹紋袋,ITALY BRAND.
想買要快去看,快無貨了!

vava 提到...

REDDY, HAPPY NEW YEAR TO U 2!