2010年1月13日 星期三

忙忙忙忙

大節假期過後,踏進新的一年,我可以foresee到黎緊既日子會有幾忙忙忙忙忙忙!!兩個Project喺手,兩個都大大攤,話就話其中一個25%喎(跟另一位同事每人25%),都搵笨既,點25%啫!一開波啲野就湧埋黎,人地剩係知道嗰part係你就搵你,你唔做個bottleneck喺你到,唔通唔做咩!

而另一個Project仲死,PM阿餅走左,替工未到,好似唔到添!我老闆昨天走過來跟我說,我暫時做埋阿餅嗰份,我以為佢講笑!今日佢又講,連另外兩個老細都咁講,認真大檸樂!!我何得何能呀,個scope又大,6個國家同時間一齊做,好似話半年要做晒,又要manage vendor,一個人點攪得掂。仲要分身埋上面嗰個,殺左我罷了!

突然好掛住阿餅,有佢頂住好好多,唉!

2 則留言:

daidai 提到...

咁你扭下老細加人工&升職啦~

vava 提到...

daidai,good idea! hehe