2008年11月8日 星期六

Another bad news

今早,姐姐打電話來告知肚裡的BB沒了,已是第二次了,上次都是差不多時間(兩個月鬆啲)驗到BB沒有心跳;今次是意料之外懷孕,但因上次的不快經驗,今次佢都特別小心,工也返少了,待在家中休息;其實,我也迷信地怕BB小氣,沒有跟我的朋友提及,奈何...
上次小產,姐姐需要很長時間才recover,希望佢今次可以睇開啲...自問係個勁眼淺的人(千萬不要叫我去安慰人,我會比當事人更快哭出來),當聽到個消息時眼淚已忍不住流出來,只是說了兩句便掛了線,之後回定神才send個sms俾佢;全日喺公司都無心機做野,心情極差,飯腳們看到我的樣子也各自send email慰問我發生什麼事,我還以為自己已裝作跟平常一樣,但原來我不是一個扮野高手,喜怒完全反映晒喺塊面上!多謝他們的關心!

放工後去了醫院陪佢做手術,幸好她的樣子也沒有異樣,不開心是一定有,但不是勁愁眉苦臉那種,可能要喊既今早午都喊夠!她說姐夫的心情比佢還差,當然啦,姐夫的爸爸身體出了事,而姐姐又...唉..今個月份真是十分之不順!!

希望他倆能亙相扶持去渡過今次的不幸,彼此的感情從而加深!

沒有留言: