2008年11月20日 星期四

榮川

今個星期,一連三日都出左街癲同食飯,星期一,陪菠蘿油行街買衫,最後自己都買左件黑色衫及一條黑頸巾(都係時候要幫手振興香港的經濟),都唔明點解個間鋪頭個價錢仲企得咁硬,全年不做特價,一件黑衣要賣三百多元,痴線(但我都買左喎,仲痴),之後去左老地方飲野;

星期二,約左蘇good去榮川食飯,想去榮川好耐架,成日都book唔到位;食物水準之上,有創意,細細碟,可以試多啲唔同食物!兩個人叫左十樣野,飽到死!

左:餐廳的裝潢模仿築地魚市場,牆上掛滿大字牌仿如活動餐牌
右:先來兩杯"小"啤!小小的酒杯冰鎮奉上,保持溫度。細細杯,不消一會已喝完


鯛魚剌身,基本上我不吃魚的剌身,但既然來到,唔試下好笨實;薄薄一片十分鮮味(我最怕切得厚厚的魚剌身,放入口滑潺潺好恐怖),配上旁邊的松露油更是神來之筆。只賣$38大元,勁抵!


左:漬物盛。我最鐘意食蒜頭及喬頭
右:唔記得乜東東生蠔。製法特別!


左:天氣轉冷,叫個熱sake暖胃
右:汁煮鮑魚,這個一般,不夠入味


左:活生蝦 ,睇住佢係魚缸游水(好殘忍呀),十分新鮮!$48@
右:燒魷魚,不過不失,無甚特別


左:關東煮,好入味但不會太鹹,我們還後加五片蘿蔔
右:燒苙魚(即是石九公,成百六蚊一條,俾老爸知道實俾佢鬧死),魚肉燒後仲滑,但沾在鰭上的鹽太多太多,夾時很易沾到,食入口爆鹹!要投訴!


餐後免費奉上雪糕,那個柚子雪糕很好味,酸酸的可助消化,因之前的投訴,我們每人贈多一球,埋單盛惠$690,也划算吧!

沒有留言: