2009年11月2日 星期一

新玩物(一):救星,新竉-Dead sea premier + dermedex

近期入了很多貨,well,當你照鏡,望住自己個樣唔多開胃時,你就會有所行動;又係嗰句,女人錢最易呃!

言歸正傳,首先說說這兩個近日成為我的新寵品牌:

1. Dead sea premier - Salt scrub


可清潔,更新,滋潤皮膚。。。點解會買這個鹽,事源是有日經過log on,佢地擺booth做promote,BA勁sell我試,便試了,即時當然無買啦,錢多咩,$3xx一瓶;但隨後勁洗手,又用洗潔精,無補塗handcream,雙手依然軟滑(平時我雙手是很乾的,同阿婆手有得揮,只是少了些皺紋咋),便開始心郁郁!!至旅行回來,晒到皮膚很乾,剛巧我又途經log on。。。於是便買下,在BA推銷下,我也買下了下面既mask,話勁啱我膚質。。。初時我唔肯買,怕中雷架,但BA姐姐拍心口說若不合用拿回來退,像是信心的保證,誠意難推。。。便買下了! 幸好沒有買錯!


2. Dead sea premier - mask for problematic skin


可日日敷的泥mask,針對問題性皮膚,可加速新陳代謝云云。。。BA姐姐說可退暗粒,佢試過咁話,所以勁推俾我。

其實佢地既signature product是salt scrub & Miracle noir mask;個mask敷完後用磁石來吸走面上既mask,真是好Miracle架,不過這個唔啱我用!很早前黎堅惠在其專欄介紹過這個品牌,她也愛salt scrub。


3. Dermedex - Biotox refining challenge pack(內有cleanser和cream名一支5g)


美容師送既challenge pack;做facial時,美容師勁推,話佢啲暗瘡客用完勁讚咁話,我話我唔係暗瘡是暗粒喎,佢話都work!事實是已中過雷的我(上次第一次中,不過是另一個美容師,已離職)一點兒心動也沒有,為表誠意,佢便送了這個試用裝給我!包裝盒上寫明"如不滿意,原銀奉還",又講到,用了一次後你會愛不釋手;咁勁,試下咪知係龍定鳳!

先講講texture,cleanser像洗面奶,照指示頭兩晚(早上沒時間)敷左大約3-5mins才洗去;之後便全面塗refining cream。refining cream是呈膏狀的,質地和味道有啲似oxy(如我無記錯的話),不過我覺得這個天氣用就不夠滋潤,晚上還可以,早上塗base時前要用多一點!

---------------------------------------------------------------------------------------------

進度:唔知邊樣work,照常食藥+item2&3差不多時間開始用,日日用,mask就盡量日日敷,三日後已見好轉,一個星期後又真係好左好多,最明顯是下巴近頸位的粒粒退了很多很多,又沒有新力軍出現。。。唔理了,好左就要keep住!等遲些用完套challenge pack便停用一陣子,剩敷mask,到時就能看看是誰的威力!


詳情可到官方網站看看--dermedex & premier by dead sea premier

9 則留言:

Unknown 提到...

vava,
妳都幾勇喎,
試咁多新o野!

reddy 提到...

第一次知道有呢隻品牌 
多謝你既介紹 
比我多一個選擇 ^-^

vava 提到...

Chole,係呀,為左攪好塊面我乜都敢試!

vava 提到...

reddy,有興趣可試試!

Embrace Dreams 提到...

嘩嘩.....
繼續等你的 report~

daidai 提到...

我都有一瓶premier
係奶奶比我,
我唔知係咩,
只知係一瓶黑蚊蚊的泥
她說是地中海泥來
在瓶蓋有舊磁石
用黎括走d泥
你果瓶係咪咁用?
用左d黑頭係少d,
keep住用d皮膚會亮白d
同埋暗瘡會少d
但呢排我好懶
冇乜點用,一唔用又生暗瘡...?!?!?!

vava 提到...

ED mama, 好呀!遲啲再報告!

vava 提到...

daidai,我果瓶唔係,但你果瓶係佢地既王牌!
嘩,你奶奶真是好堅喎!試咁多新野!

Beautiful Easy 提到...

Premier Dead Sea Products special discount price please go http://www.facebook.com/beautifuleasy868