2009年11月20日 星期五

是日宜燒烤

今日是部門燒烤日,11時在公司出發,咁基本上返到公司都唔做野啦!險些泡湯,因大老闆怕凍,最後決定早點開始,他可是個老外來的,何解那麼怕凍,奇!

選址是大美篤郊野公園,距離我家只有10分鐘車程,我當然選擇不回公司直接去.同事數字頭揸車順便來接我,我倆第一批到達,見到人頭擁擁己心知不妙,下車去搵爐,一無所獲;真的給我講中,適逢燒烤季節,應該是中小學生的郊遊旺季,要早些去霸位!事關重大,唔通要幾十人來到一齊等爐咩,實俾人小,便立即致電報告長官,電光火石間,長官決定移師至西沙泥涌郊野公園!幸好,那邊多爐,唔係就大檸樂!

如往年,食物必是上上等貨,新來的同事無一不嘩然!大大隻既帶子,老虎蝦,近百元一塊既牛排,豬排!還有韓國老闆order既韓國牛肋骨,豬肋骨...食到大家津津有味!掛住食,搶食,連相都忘了影!

三時多完畢,之後去左唱K!玩飽,食飽後,晚上又開始唔舒服,繼續病過!

5 則留言:

daidai 提到...

我睇到FB D 相,真係好大"鵬"人去BBQ呀!

Unknown 提到...

好豐富的BBQ, 流晒口水!

vava 提到...

Daidai,已看過相片,是呀,有成3,4十人去!

vava 提到...

Chloe,食了很多呀!

果醬小姐 提到...

你公司對你地幾好喎.....