2009年11月1日 星期日

Finally moved

昨日終於正正式式搬到了新居跟姐姐一家住,也想了一陣子究竟同唔同佢地住,之前暫住就無所謂,始終我習慣一個人住,偏僻左啲;不過他們選的是獨立屋,私人空間會大點(除了阿B成日私自闖入,激死我),諗呀諗,最後便決定一齊住。

我間房個露台有十多袋紅白藍袋等緊我--開始unpack,近排運動量極少的我,昨日上上落落後,今日小腿有啲酸痛。。。我跟姐姐說,佢話你依家先痛呀,我痛左幾日啦!

環境不錯,除左遠啲和很多識飛既小昆蟲來同你say hello外!我的手手腳腳已有多處地方被偷吻了!用緊早前喺新加坡牛車水馮滿記買既香茅油來止痕!


友問我怕不怕小昆蟲,其實一般普通貨色我是不怕,只要河水不犯井水!偷吻呢家野無得避,會買支香茅香薰來點,希望work,否則要放支香茅喺床邊當花插(友提議的,但我覺得佢玩我的成份居多)!

要慢慢適應下!

沒有留言: