2009年11月17日 星期二

ED mama廚房

星期六就去左網友ED mama屋企食飯,佢親自下廚款待,真係唔講得笑!碟碟都咁好味,食到我地捧住個肚走!

綠色衫嗰位就係大廚ED mama啦!


飯後甜品--有兩款咁多呀!

首先是果醬為大家準備既木糠布甸


壓軸既係冰糖燉燕窩,好足料架!連燕窩都有又花膠鮑片湯,呢位靚媽真係好客!


仲有仲有,就係Reddy和愛媽為大家準備既禮物。。Elizabeth arden既lip cream我之前也想買來試,太好了!愛媽既溫暖暖牌頭飾,咁凍帶上頭度會唔會暖啲呢?!:P


也識了一位新朋友--肥痺DD!佢也是傻婆一名!

好多謝好多謝大家,尤其是ED mama--佢喺廚房廚到塊面紅晒架!

9 則留言:

daidai 提到...

大家都好開心呀!!!笑到嘈到拆天!

肥痺DIDI 提到...

傻婆是用來掩飾我的真正身份的

Embrace Dreams 提到...

你太客氣啦~
下次再黎過,
煮其他野俾你食,
好不好~

lovebeauty 提到...

daidai話橡根唔夠長,你試用後記得畀竟見我。:)

vava 提到...

Daidai, 是呀,我地收到1X次WARNING呀,記得嗎? XD

vava 提到...

Didi,咁你真正身份是咩呢??

vava 提到...

ED mama,好呀,不過好辛苦你呀!

vava 提到...

愛媽,好呀,用完話俾你知!thanks!

肥痺DIDI 提到...

真正既身份係大大大大大美女