2009年11月20日 星期五

物以類聚呢?!

我成日跟同事祖兒和小S說,公司阿某某好低能呀,阿邊個原來勁白痴架。。。圍繞著我的一群人都是一樣,外表斯文內裡低能,我懷疑過係咪大家在迎合我呢定是呢D叫物以類聚呢?!應該是我將大家潛在既低能本色發揮出來,我只是個催化劑罷了!先旨聲明,我口中既低能白痴,完全不apply在工作上,工作時是另一個人來的!

表表者是'有能',成隻馬騮咁,周身郁,企喺度都覺得佢低能;另一個是鬈髦強,成日講英文爛gag,我又十分喜歡玩佢,而佢又最好的唔理我,唔嬲!

還有一個是我個team個PM數字頭(另一個PM叫數字人,真橋,當然花名呢D野大多是我和祖兒改的!),其實佢年紀不大,但最喜歡扮成熟(在我眼中是老土囉唔該),成日話外表太細無說服力喎,人地唔信你,ok這個我buy,但可以扮得型少少,成熟既打扮都可以smart D啫!鬧左好耐,先肯將佢個數字頭剪番正常!佢除左煩D之外,做野都好OK架。
星期五,我地可以著牛仔褲,但佢死都唔著,其實我懷疑過佢無牛仔褲,不過佢話唔係,可能是著牛仔褲唔pro囉。。。

終於上個星期五呢位施主肯著牛仔褲返工,而我又好無聊地影低左。。。

沒有留言: