2009年11月17日 星期二

大閘蟹之夜

星期五約左班friend食大閘蟹。。。。

某人好乖地切薑,完全估不到佢D手勢咁好!薑片薑粒完全難不到佢,勁!薑茶當然是由我弄,因我要飲好辣好辣好夠晒薑既!



除左蟹,還有其他方便街頭小食!



主角出場!!成$160一隻既蟹,份量十足!每人兩隻,分兩次蒸!


飯後甜品是--小甜谷!見到谷祖琳真人,又係好瘦囉!唔明點解啲人可以咁瘦,食風架!!當晚番風,谷小姐上身包到實,下身短裙配legging,口痕友說露下有鬼用咩,露上身先有睇頭麻!
甜品不錯,材料靚,選用北海道牛奶,差極有個普,除了那個合桃露較遜色外,難怪大坑那間生意咁好!

10 則留言:

Frozen Angel 提到...

午饭时看了你的新衣,下班后就更新大閘蟹……
饿~

Unknown 提到...

我都好鍾意食大閘蟹o架,
今年都食左幾次, 好味道!

daidai 提到...

我覺得谷祖琳露上都冇咩好睇....

Embrace Dreams 提到...

DAIDAI,

唔係wo~
小谷上部都幾有睇頭ga~

Embrace Dreams 提到...

今年我一隻大閘蟹都冇食過呀 ~
555555..............

vava 提到...

Angel,你那邊有得吃嗎?

vava 提到...

CHOLE,我都好鍾意食大閘蟹,但近年不敢吃太多!

vava 提到...

DAIDAI,印象中小谷都有D睇頭,但唔知是真定假lu

vava 提到...

ED ma,今年未食,仲有個多月,快d食啦!

Unknown 提到...

睇到D大闸蟹,流晒口水啊!好耐无食过啦~