2009年11月28日 星期六

凸點

有無發現你身邊男同事會凸點...無錯,是男!同!事!!唔明唔明!我公司就有數個,有個是肥既就唔使講啦,應該有42A要戴bra添啦!另一個就似羅茲威爾,不算勁肥,但肚腩凸,點也凸.今日靚仔金菠蘿就喺櫃桶攞左幾張藥水膠布出來話俾肥仔同事(肥仔很高大架)用,超低能就話個範圍唔夠大,叫佢貼時要打交叉.咁金菠蘿就攞張紙摺左個正方形問夠唔夠大,因為張紙大,摺完出來較厚,咁超低能話唔得,咁厚咪仲凸!!!咁佢又啱喎!!

之後,金菠蘿攞左兩款硬幣出來,一個是一毛,另一個是一蚊,正研究那個是肥仔的size時,羅茲威爾咁啱又喺附近,知我們笑佢凸點,轉身過來睇下發生咩事;超低能話佢應該是一毛,肥仔先係一蚊,我說呢啲野未必同身型成正比,反倒肥仔個size是一毛,羅茲威爾是一蚊呢??!!

咁都笑,講一餐,我都話我的同事是好低能,又一例証!

9 則留言:

Embrace Dreams 提到...

嘩哈哈........
好鬼抵死呀 ~
叫佢地著件底衫打底咪冇咁覺lor~

Unknown 提到...

妳寫得好好笑。
有o的咁好玩o既同事一齊做o野,
每日都會好開心, 日子會過得好快,
一陣就放工啦。

reddy 提到...

能遇上這等能開玩笑又大方的同事
是幸運來的 ^^

看完真讓人感到開心

reddy 提到...

Embrace
係米應該教佢用乳貼實際d 
哈哈 !

分分鐘日後佢會成為用呢方面既專家都唔定
呵呵 !

vava 提到...

ED ma,著左架啦!都凸呀!

vava 提到...

Chole,佢地真係好好笑!好好玩,希望可以維持下去,做野都有番樂趣!

vava 提到...

reddy,乳貼,我都有提議,其實同膠布有異曲同工之妙!:p

Unknown 提到...

你D男同事好奇特啊!哈哈~

vava 提到...

boobo,有時俾佢地做既野笑死!