2009年11月22日 星期日

SOTHYS的透明質酸膠原療程[C]

早前看過圓圓介紹呢個Sothys facial(詳情可參考圓圓這篇blog,不贅)已經心郁郁,但那時手頭上package還未用完沒有行動,再加上一次在詩琳做facial的bad experience後(按摩是急急的,不到位,令人完全不享受,還有勁hard sell,每次也慫恿你加這買那!xYz%#$@#$),便決定找日去試試這個口碑不俗既facial。

也不是每間美容院也有sothys這個品牌,上網查一查,有間在海逸豪園都不錯,試做價是便宜一點,奈何太隔涉了!後經圓圓介紹,去了泰殿搵甜姐兒joyce試做這個facial!做facial要看的除了用料和價錢外,手勢是很重要;之前在沙田那間手勢不錯,但現在已不是住沙田,又用完手上套票,便趁機去試!

有人介紹,總好過胡亂試,甜姐兒joyce手勢也不俗,也很細心解釋每個步驟.


設有獨立房間加shower room,私穩度十足!


是次facial的用料(左)和facial後果(右)


Comment:
做了一次,或者膚質不同,沒有預期中的水潤飽滿,紋理明顯減淡的效果;面部瑕疵多的朋友(如我)想做完一次就有脫胎換骨(即去斑去印)的效果就當然無可能,但美容師joyce說那個火山礦物泥peeling有助減淡黑色素.我發現做完後面部緊緻度提升了,肌膚嫩滑了,毛孔也細左.最喜歡那個按摩過程,連頸部也有照顧.
這個價錢(HK$840)連眼,面和頸部護理(頸部護理也很重要),其實也算合理!

8 則留言:

果醬小姐 提到...

好吸引呀......^^
沙田什麼地方先....
我都係沙田「柚」......^^

Unknown 提到...

泰殿~是不是太子那一間呀?

vava 提到...

果醬,呢個facial唔係喺沙田做;
而我之前喺沙田做那間叫丸島,沙田中心!

vava 提到...

chole,bingo!

lovebeauty 提到...

我幾年未做過facial喇!

周圓圓 提到...

希望你可以慢慢建立好中層肌膚呀!
可能上次係Sothys的trainer幫我做,
效果有100%啊!

vava 提到...

愛媽,皮膚好就唔多要做!我唔得,皮膚差同多粒粒,而且年紀開始大,要keep la.

vava 提到...

圓圓,
我都希望是,唔想成日都出粒粒同食藥,好煩!

你係Sothys的trainer做,一定是最好既!若不是你也不會推!